Subject: Tallinn, Härmatise tn 42 keldris põletatakse iga öö traate
From: "Oksana Remsel" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>, "Julia Saulin" <[email-masked]>, "Aivar Aug" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 08:20:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Anname teada, et Tallinna Munitsipaalpolitsei Ametile laekus 05.08.2025
kell 00.45 väljakutse selle kohta, et Tallinnas, aadressil Härmatise  tn
42 keldris põletatakse iga öö traate. Paluti mupo patrullil ümbruskonnas
fikseerida hais, et keskonnaamet saaks edasi tegutseda. Teatajaks on Julia
Truuvelt, tel +372 554 7448.

05.08.2025 ajavahemikul kellast 01.03  kuni kella 01:25-ni kontrollisid
mupo inspektorid olukorda kohapeal. Nende sõnul oli tunda tugevalt kärssa
haisu ning oli näha korstnast ka musta suitsu. Häiritud kõik ümberringi
elavad naabrid (40, 40/1 ning 38 maja elanikud. Inspektorid suhtlesid
teatajaga, kelle sõnul kestab antud tegevus kestab pidevalt umbes üle
aasta. Naabrid olid korduvalt üritanud suhelda ka isikutega, kes antud
tegevust viivad läbi, kuid iga kord asjatult. Olukord on fikseeritud mupo
vormikaameratega.

Lugupidamisega

Oksana Remsel

piirkonnatöö ja menetluse osakonna peainspektor

Paldiski mnt 48a, 10614 Tallinn

53041328

Tallinn on  <https://sport.tallinn.ee/et> Euroopa spordipealinn 2025